Jaké služby poskytujeme
ZPRACOVÁNÍ DAŇOVÉ EVIDENCE
Nabízíme Vám kompletní zpracování daňové evidence - od převzetí prvotních dokladů od klienta, po zaúčtování a zpracování měsíčních nebo čtvrtletních výkazů dle požadavků klienta.
- vedení peněžního deníku
- vedení knihy pohledávek a závazků
- evidence dlouhodobého majetku a drobného dlouhodobého majetku
- zpracování přiznání k DPH
- tisk konečných verzí zpracovaných podkladů
- zpracování účetní závěrky
- vystavení výdajových a příjmových pokladních dokladů
- fakturace
- zpracování knihy jízd
ZPRACOVÁNÍ ÚČETNICTVÍ
Kompletní zpracování účetnictví. Zpracování účetních výkazů, tzn.:
- zpracování účetní osnovy
- zaúčtování všech účetních dokladů
- zpracování a vedení účetního deníku
- zpracování a vedení hlavní knihy
- zpracování a vedení pokladní knihy
- zpracování a vedení knih pohledávek a závazků
- zpracování a vedení knihy dlouhodobého a drobného majetku
- zpracování přiznání k DPH a záznamních povinností (u plátců DPH)
- zpracování účetní závěrky
- zpracování a vystavení příjmových a výdajových dokladů
- vedení skladového hospodářství
- tisk faktur
- provedení zpracování inventarizace investičního majetku a zásob
MZDY A PERSONALISTIKA
Kompletní zpracování mzdové a personální agendy v programu UNICOS, zajištění všech výkazů pro příslušné úřady a kontakt s těmito úřady ve věcech personalistiky a mezd (přihlášky, odhlášky, měsíční mzdové výkazy, ELDP …).
Měsíčně spočítáme výplaty včetně veškerých dohod či odměn a připravíme veškeré bankovní příkazy.
ZPRACOVÁNÍ DAŇOVÝCH PŘIZNÁNÍ
Na základě účetnictví Vám zpracujeme veškerá daňová přiznání. Zajistíme doručení těchto daňových přiznání příslušnému správci daně a klientovi předáme kopie.
- zpracování přiznání k dani z příjmu právnických osob
- zpracování přiznání k dani z příjmu fyzických osob
- zpracování přiznání k dani z přidané hodnoty
- zpracování přiznání k dani silniční a záloh k silniční dani
- zpracování daňových přiznání k dani z nemovitostí a z převodu nemovitostí
OSTATNÍ SLUŽBY
Cestovní příkazy, knihy jízd, sledovaní průměrné spotřeby PHM u vozidel klientů, sledování vývoje zakázek, účetní poradenství, ostatní administrativní práce dle požadavků klienta (např. fakturace, zakládání společností s.r.o. ….)
Samozřejmostí je zastupování klienta při kontrolách FÚ, OSSZ, ZP, ŽÚ, ÚP.